fbpx

YETİŞKİNLER İÇİN YARATICI DRAMA ATÖLYESİ

KAYIT FORMU

(Verdiğiniz bilgiler üçüncü kişi ya da kurumlarla paylaşılmaz.)

ÇALIŞMA KOŞULLARI 

(Yetişkinler İçin Yaratıcı Drama Atölyesi) 

Süreç

1. Atölye 12 hafta sürer. Her hafta 1 oturum gerçekleştirilir. Her oturum, 10 dakikalık 2 molayla birlikte, 3 saat sürer.

2. Çalışmalar, olağanüstü koşullar dışında, her hafta düzenli yapılır.

3. Çalışmalar yüz yüze yapılır. Çalışmalar, zorunlu koşullarda (pandemi nedeniyle kapanma, iklim koşulları, özel günler, tatil vb.), yüz yüze çalışmalar yeniden başlayana kadar, Zoom uygulaması üzerinden online gerçekleştirilir. Bazı özel çalışmalar online gerçekleştirilebilir. Online çalışmalarda özel program uygulanır.

4. Online çalışma sürecinde Zoom katılım bilgileri katılımcıya en geç ilk oturumdan bir gün önce WhatsApp üzerinden gönderilir. Katılımcı bu bilgilerle, çalışmaya 5 dakika kala, uygulamaya giriş yapar. Her oturumda aynı giriş bilgileri kullanılır.

5. Her aşamanın başlangıcında tüm katılımcılara atölyenin detaylı müfredatı verilir. Katılımcı eğitim sürecinin tüm detaylarını daha en başından bilir. Eğitmen katılımcıların gelişimine göre müfredatta ve çalışma programında kısmen değişiklikler yapabilir. 

 

Kayıt, Katılım ve Devamlılık

6. Yetişkinler İçin Yaratıcı Drama Atölyesine, İstanbul’da yaşayan herkes, kayıt yaptırarak, katılabilir. Atölyenin eğitim kontenjanını ve bu atölyeye kabul edilecek kişileri eğitim koordinatörü belirler. 

7. Çalışmalar, başlangıç tarihi ilan edilmiş bile olsa, gruba en az 10 kişinin kayıt yaptırmasıyla başlar. Yeterli sayıya ulaşılamadıysa başlamak için bir sonraki hafta beklenir. Kayıt yaptırmış olan katılımcılar bu konuda bilgilendirilir. 

8. Atölye başladıktan sonra kayıt yaptıran katılımcılar için katılamadığı çalışmaların bilgilendirilmesi yapılır, eksik çalışmalarının telafi edilmesi sağlanır.

9. Her katılımcının bir aşamada 2 devamsızlık hakkı vardır. Katılımcıların düzenli katılımı verimi artırmaktadır. Devamsızlık hakkı dolan katılımcı çalışmalara devam edebilir ama katılım belgesi alamaz. 

10. Katılımcının herhangi bir sebeple çalışmaya katılamaması durumunda telafi çalışması yapılmaz. Bu durumda, diğer katılımcılardan, işlenen konuya dair bilgi alarak  ve verilen kaynakları inceleyerek bir sonraki çalışmaya hazır katılmalıdır. 

11. Katılımcının eğitim hakkı kayıt yaptırdığı atölye sürecinde geçerlidir. Bu hak başka bir zamana ertelenemez ya da başka bir seminere / atölyeye vb. aktarılamaz. 

12. Her katılımcı, aşama başlangıcında önerilen, eğitim sürecinde kullanacağı kaynakları ve materyalleri temin eder.

13. Çalışmaları, özel durumlar dışında, ismi geçen eğitmenler yapar. Özel durumlarda (hastalık, seyahat, mesleki zorunluluk vb.) diğer eğitmenler ders yapar ve müfredatı uygular. 

14. Eğitim koordinatörü, eğitim sürecini iyileştirmek için, kalıcı eğitmen değişikliği yapabilir.

15. Eğitim koordinatörü, eğitim sürecini iyileştirmek için, belirli çalışmalara misafir eğitmen davet edebilir.

16. Eğitim koordinatörü, eğitim sürecini iyileştirmek için, geçici ya da kalıcı mekan değişikliği yapabilir.

17. Kayıt gerçekleştiğinde katılımcı atölyenin WhatsApp grubuna eklenir. Dosya ve bilgi paylaşımı bu grup üzerinden gerçekleştirilir. Atölye tamamlandığında WhatsApp grubu kapatılır.

 

Ödeme 

18. Ödemeler TİDA’nın Ticaret Bakanlığı (ETBİS) onaylı, resmi online satış sitesi (www.tidasanat.com.tr) üzerinden, 256 bit SSL koruması ile güvenle yapılır. Kredi kartı bilgilerini kart sahibi dışında kimse göremez. EFT/havale ile ödemelerde ise katılımcılara banka hesap bilgileri iletilir. 

19. 12 haftalık 1 aşama ücretinin tamamı (varsa, indirimli olarak) kredi kartına 12 taksit seçeneğiyle ödenir. Banka kartı, EFT ve havale ile aşama ücretinin tamamı tek seferde ödenir. 

20. Ödemelerin e-faturası ilk oturumun başladığı günden sonraki 2 iş günü içinde e-posta yoluyla kayıt formunda belirtilen e-posta adresine gönderilir. 

21. Katılımcı 12 haftalık aşamaya kayıt yaptırarak kontenjanı tamamlar. Dolayısıyla, aşamayı yarıda bıraksa bile, 12 haftalık aşama ücretinin tamamını ödemekle yükümlüdür. 

22. Aşama başlamadan en geç 1 hafta önceye kadar katılımcı ücret iadesi talep ederse ya da belirlenen tarihten 2 hafta sonraya kadar, koşullar nedeniyle aşama başlayamazsa, TİDA’ya ödenen ücretin tamamı, en geç 2 iş günü içinde katılımcıya iade edilir. 

23. Atölye başladıktan sonra, aşağıdaki durumlarda katılımcıya, talep üzerine, kalan sürecin ücreti iade edilir. Bu 2 madde dışında herhangi bir sebeple ücret iadesi yapılmaz.

23.1. TİDA tarafından, zorunlu nedenlerle, eğitimin yarıda kalması,

23.2. Kalıcı mekan değişikliği durumunda katılımcının devam edememesi.

24. Her aşama için ödenen ücret 12 haftalık eğitim bedelidir. Atölye tamamlandıktan sonra yapılacak her türlü danışmanlık, koçluk, ürün değerlendirme vb. hizmetler ayrıca ücretlendirilir.

 

Ödev ve Çalışma Süreci

25. Her çalışma sonunda eğitmen katılımcılara o gün işlenen konuların pekişmesi için ödev verebilir. Bu ödevleri yapmak ve sunmak zorunlu değildir. Ödevler bireysel çalışmalardır ve katılımcının sorumluluğundadır. 

26. Katılımcının atölyeden iyi bir şekilde faydalanabilmesi için bu ödevleri düzenli yapması ve çalışma sürecini 5 güne yayması tavsiye edilir. 

27. Ödevini grupla paylaşmak isteyen katılımcı çalışma dosyasını, en geç çalışmadan 1 gün önce, PDF formatında göndermelidir. Ödev dosyası direkt WhatsApp grubuna ya da tida@tida.com.tr adresine gönderilebilir. E-posta adresine gönderilen dosyayı eğitmen WhatsApp grubuna yönlendirir. Bu ödevi herkes okur. Eğitmen ve katılımcılar yapılan ödevleri çalışma sırasında değerlendirir. Çalışmanın olduğu gün gönderilen dosyalar değerlendirmeye alınmaz. 

 

Katılım Belgesi 

28. İki aşama sonunda; katılım belgesi, yeterli devam durumunda ve ücretin tamamı ödendiğinde katılımcıya verilir.

 

Sorumluluklar 

29. Çalışma ortamında pandemi koşullarının gerektirdiği şekilde; sosyal mesafe, hijyen ve maske kuralına uyarak çalışma gerçekleştirilir. Pandemiye dair yayımlanan genelgelerdeki kurallar esastır.

30. Çalışmaların videosu, eğitmenin çalışma notları ve katılımcıların bireysel fotoğrafları izin alınmadan kamuoyuna açık alanlarda paylaşılamaz. Grup etkinliği fotoğrafları TİDA tarafından paylaşılabilir.

31. Eğitimde kullanılan müfredat başka kurumlarda/çalışmalarda kullanılamaz. 

32. Katılımcının verdiği kimlik ve iletişim bilgileri üçüncü kişi ya da kurumlarla paylaşılmaz. İletişim bilgileri TİDA ve katılımcı arasındaki iletişimi sağlamak için kullanılır.

33. Çalışma koşulları her dönem güncellenir. Katılımcı kayıt yaptırdığı dönemin çalışma koşullarından sorumludur. Kayıt sonrasında çalışma koşulları katılımcıya e-posta yoluyla gönderilir. 

34. Her aşamada bu çalışma koşulları geçerlidir.

35. TİDA, çalışma sürecinde ve çalışma koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

36. Çalışma koşulları 36 maddeden oluşur. Bu koşullar TİDA ve katılımcı arasındaki ilişkiyi belirler. Katılımcı kayıt formunu doldurarak bu çalışma koşulların tamamını okuduğunu ve içindeki tüm maddeleri kabul ettiğini kabul, beyan ve taahhüt eder.

TİDA

Adres: Prof. Dr. Celal Öker Sk. No: 2 Harbiye Şişli / İstanbul 

E-posta: tida@tida.com.tr

Telefon: 0532 723 52 03

Hızlı İletişim
Merhaba. Size nasıl yardımcı olabiliriz?